Wednesday, June 26, 2013

Ροδόχρους Νόσος Προκαλούμενη από Στεροειδή Θεραπεία


Έχω αναφερθεί σε προηγούμενη ανάρτηση ότι η υπερβολική χρήση των στεροιεδών μπορεί να προκαλέσει ροδόχρου νόσο. Παρακάτω είναι η απάντηση ενός δερματολόγου στην ερώτηση εάν η ροδοχρους που προκαλειται από χρήση στεροειδών είναι μόνιμη


"Η ροδόχρους νόσος που προκαλείται από στεροειδή μπορεί να προκληθεί από την παρατεταμένη (συνήθως ημερησίως) χρήση ενός τοπικού στεροειδούς στο πρόσωπο. Συνήθως παρουσιαζεται ως φλεγμονώδη ακμή με φλύκταινες, βλατίδες και κύστες. Αντιμετωπίζουμε αυτό το είδος ροδόχρους σταδιακά με το να σταματήσουμε σταδιακά τη χρήση τοπική στεροειδή, ενώ ταυτόχρονα γίνεται θεραπεία με αντιβιοτικά Στην εμπειρία μου, η ροδόχρους νόσος που προκαλείται από τη χρήση στεροειδών, δεν είναι μόνιμη, όταν αντιμετωπίζεται σωστά. Θα σας συνιστούσαμε να συμβουλευτείτε έναν πιστοποιημένο δερματολόγο για να βεβαιωθείτε ότι η κατάσταση σας έχει επιλυθεί με σωστό τρόπο και εντός του χρονικό ορίου που συστήνει ο γιατρός."


Channing R. Barnett, MD

No comments:

Post a Comment