Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Βλεφαρίτιδα και Εγω

Θερμούς χαιρετισμούς σε όλους! Συγχωρέστε μου για την μεγάλη μου απουσία απο το blog. Μια απλή δικαιολογία δεν έχω αλλα μάλλον  πολλούς παράγοντες με κράτησαν μακριά απο το γράψιμο αυτο το διάστημα. - δεν θα σας επιβαρύνω με τα δικά μου! Αλλά επέστρεψα τωρα (δριμύτερη - μου αρεσει αυτή λέξη!) και ευελπιστώ να συνεχίσουμε όπως πριν με την διαδραστικότητα που αναπτύξαμε μαζι.
Η παρακάτω ανάρτηση για την βλεφαρίτιδα με αφορά άμεσα. Εδώ και τρεις εβδομάδες έχω παρόμοιους ερεθισμούς. Για 3 μέρες τωρα, βάζω τοπική αντιβίωση αλλα, μεχρι στιγμής, δεν βλέπω καμία βελτίωση. Ο φαρμακοποιός με είδε αλλα εαν συνεχιστεί, θα πάω στο δερματολογο μου........ουφ! Και εγω νόμισα ολα ηταν υπό έλεγχο! 
Θα σας ενημερώσω περαιτέρω.
Φιλάκια
Alana 💋



Δεν μπόρεσα να βρω την αντίστοιχη αναφορά στα ελληνικά - μήπως είναι μύθος!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπερα Alana και καλως επεστρεψες.
    Σου εχω στειλει ενα mail στον συνδεσμο που εχεις διαθεσιμο εδω στο blog...παρακαλω ελεγξε τον, ειναι σημαντικο. Αν δεν ισχυει το mail ενημερωσε με σε παρακαλω γιατι στο ειχα στειλει κι αλλη φορα πριν 1 μηνα περιπου. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή